Summer Boutique

Bijuterii Handmade

Elefantei

Recent,am fost rugata ,de catre o iubitoare de elefantei,sa ii fac niste modele si ea sa isi aleaga.Si-a ales,i-am facut (pagina Dorinte) si pot sa ii refac ,dar sa fie diferiti de ai ei(cu un element in plus sau alta culoare).

Aici va arat alte modele de elefantei pe care i-am facut.Nu ii am in stoc,au fost doar niste „schite” si nu am lucrat atent,sa nu las urme.De asemenea,scuzati si dezordinea din poze 😀

Daca doriti vreun elefantel ca pandantiv,cercei,etc,tot ce ramane de facut e sa imi trimiteti un mail.

In functie de ce vreti si ce marime,va voi spune si pretul.

L 434

L 435

L 436 Ultimii sunt cei vanduti.Vezi poza pe pagina Dorinte.

Iunie 3, 2009 - Posted by | Uncategorized | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

